Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

H κόρη του Παντελή Βούλγαρη και της Ιωάννας Καρυστιάνη κάνει ντοκιμαντέρ τον ΣΥΡΙΖΑ!

Από το left.gr

Με μια κάμερα στο χέρι, η κόρη του Παντελή Βούλγαρη και της Ιωάννας Καρυστιάνη παρακολουθούσε καθ' όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου την πορεία του ΣΥΡΙΖΑ προς τις εκλογές και το αποτέλεσμα της 17ης Ιουνίου. "Δεν έχω καμία πολιτική σχέση με το ΣΥΡΙΖΑ. Όμως τους τελευταίους μήνες, παρακολουθώντας στα τηλεοπτικά κανάλια δημοσιογράφους και πολιτικούς από διάφορα κόμματα να επιτίθενται σκληρά και με απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου τρόπο στον ΣΥΡΙΖΑ, ένιωσα την ανάγκη να καταγράψω την καθημερινότητα στα γραφεία του, στις λαϊκές συνελεύσεις με στόχο να γίνει ένα ντοκιμαντέρ που θα αποτυπώνει την ατμόσφαιρα και τις συμπεριφορές, πολιτικές και ανθρώπινες του κόσμου του", αναφέρει σε συνέντευξή της στο protothema.gr η κυρία Βούλγαρη. "Σκοπός μου είναι να αναδείξω τους φόβους, τις ελπίδες, τους στόχους, τα αστεία, τα ξενύχτια, το φαγητό που τρώνε όλοι μαζί στο κυλικείο. Θέλω να αναδείξω το διαφορετικό ύφος και ήθος των ανθρώπων που δεν είναι απαραίτητα στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, έτσι όπως το έχω ζήσει εγώ που βγαίνει από το πως είναι στημένα τα απλά μικρά γραφεία τους στην πλατεία Κουμουνδούρου, μέχρι το πως κυκλοφορούν τα στελέχη μέσα στον κόσμο, χωρίς φρουρά, χωρίς φιμέ τζάμια, ακριβά ρούχα και χωρίς 40 βοηθούς ο καθένας" είπε χαρακτηριστικά. Στο ντοκιμαντέρ καταγράφεται επίσης η δουλειά που γίνεται από τον Αλέξη Τσίπρα, το επιτελείο του και τα στελέχη που τρέχουν στις λαϊκές συνελεύσεις, οργανώνουν τις εκδηλώσεις ακόμα και τις τρεις κυρίες οι οποίες κάθε μεσημέρι μαγειρεύουν ζεστό σπιτικό φαί και το διαθέτουν στο κυλικείο για όποιον πεινάει. Το ντοκιμαντέρ είναι αυτοχρηματοδοτούμενο, ενώ ο εξοπλισμός είναι δανεικός. "Εγώ κάνω σενάριο-σκηνοθεσία, η παραγωγός είναι η Ελένη Αφεντάκη και Βάσω Πατρούμπα και το συνεργείο που βοήθησε με κάμερες και ήχο είναι ο Νίκος Ακτύπης, Δημήτρης Κασιμάτης, Ραμόν Μαλαπέστα και Δημήτρης Φαντάκης. Ο στόχος είναι να παιχτεί σε...
κινηματογραφικά φεστιβάλ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και στους κινηματογράφους με διανομή. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή είμαι άνεργη και μοντάρω την ταινία μεγάλου μήκους που έκανα με τίτλο "συγχαρητήρια στους αισιόδοξους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου