Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Εννιά στους 10 νέους αλλάζουν τις συνήθειες εξαιτίας της κρίσης

Από τον aggelioforo

Η κρίση αλλάζει τις χριστουγεννιάτικες καταναλωτικές συνήθειες των νέων. Αυτό δείχνουν τα αποτελέσματα έρευνας που εκπόνησε το «Mediterranean College» σε δείγμα 750 νέων ηλικίας 15 - 24 ετών από τις περιοχές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Πειραιά και της Γλυφάδας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας με τίτλο «Σκιαγραφώντας τις συνήθειες των νέων τα Χριστούγεννα», η εορταστική ατζέντα περιλαμβάνει φέτος...λιγότερες επισκέψεις στα εμπορικά καταστήματα και σε κέντρα διασκέδασης και στροφή σε πιο φτηνά αλκοολούχα ποτά, όπως η μπίρα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 91% θα μειώσει τις δαπάνες του για είδη ένδυσης, υπόδησης, καλλωπισμού, αξεσουάρ, κινητή τηλεφωνία και αγορά Η/Υ, ενώ το 69% θα μειώσει τις δαπάνες του για κατανάλωση αλκοόλ κατά τις εορταστικές εξόδους, με το 35% να στρέφεται προς την μπίρα, λόγω της χαμηλότερης τιμής της, παράγοντας που φαίνεται να επηρεάζει και την αυξανόμενη προτίμηση στο κρασί (24%). Το 87% των νέων που πήραν μέρος στην έρευνα δήλωσε πως έχει μειωθεί σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημά του, το 85% ότι είναι αποφασισμένο να αναζητήσει, συστηματικά, προσφορές προκειμένου να πραγματοποιήσει φτηνές αγορές κατά την εορταστική περίοδο και το 76% πως δεν προτίθεται να πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι εν όψει των εορτών. Εξάλλου, το 86% των νέων θα περικόψει τις δαπάνες του για διασκέδαση και έξοδο κατά την εορταστική περίοδο. Το 40% θα πραγματοποιήσει το χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν εντός της οικογενειακής εστίας, το 34% σε σπίτια φίλων και το 26% θα το συνδυάσει με κάποια έξοδο. Στις τρεις κυρίαρχες προτιμήσεις του 26% που δηλώνει ότι θα πραγματοποιήσει κάποια έξοδο εν όψει του χριστουγεννιάτικου ρεβεγιόν, καταγράφονται η ταβέρνα (33%), το κλαμπ (27%) ή «κάποια πίστα» (11%).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου