Η πιο πρόσφατη έρευνα του eMarketer έδειξε ότι το ένα τρίτο των ενηλίκων στις ΗΠΑ θα παρακολουθήσουν ολόκληρες τηλεοπτικές σειρές σε μηνιαία βάση μέσω web TV. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί μάλιστα στο 39% για το 2011, καθώς η διαδικτυακή τηλεόραση θα ενσωματωθεί ακόμη περισσότερο στην καθημερινή οικιακή ψυχαγωγία.
Η ανάπτυξη της διαδικτυακής τηλεόρασης είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια, με το 25% των χρηστών Ίντερνετ στις ΗΠΑ να παρακολουθούν τηλεόραση μέσω Διαδικτύου, ενώ για το 2009 το ποσοστό έφτασε το 30%. Σημαντικός παράγοντας σε αυτή την εξέλιξη είναι φυσικά υπηρεσίες όπως το Hulu, που καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στην κατάταξη των πιο δημοφιλών διαδικτυακών υπηρεσιών, πίσω από το YouTube.
Ταυτόχρονα, η αύξηση των τηλεοράσεων με δυνατότητες πλοήγησης στο Ίντερνετ, αλλά και η κυκλοφορία νέων συσκευών όπως τα tablets, αναμένεται να δώσουν επιπλέον ώθηση στη διαδικτυακή τηλεόραση. Μιλώντας πάντα για τις ΗΠΑ, η εταιρεία αναλύσεων In-Stat αναμένει αύξηση των συσκευών που θα συνδυάζουν τηλεόραση και σύνδεση στο Διαδίκτυο από 14,6 δισεκατομμύρια το 2010, στα 83,4 δισεκατομμύρια το 2014.
Από την άλλη, η έρευνα της eMarketer επισημαίνει ότι η επέκταση της διαδικτυακής τηλεόρασης θα μπορούσε να επιβραδυνθεί από την στροφή προς συνδρομητικά μοντέλα, η πρόθεση εφαρμογής των οποίων έχει ήδη εκφραστεί από το Hulu, αλλά και από άλλες παραδοσιακές εταιρείες μέσων που κινούνται επιθετικά στην ψηφιακή αγορά. «Ο ρόλος που θα διαδραματίσουν αυτοί οι παράγοντες θα καθορίσουν τελικά το πόσο γρήγορα και σύντομα θα διαμορφωθεί η αγορά, ωστόσο είναι απίθανο να ανασχεθεί η αυξημένη ζήτηση των καταναλωτών για την διαδικτυακή τηλεόραση», καταλήγει η έκθεση.
πηγή:www.kathimerini.gr με πληροφορίες MediaPost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου