Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Το ΠΑΣΟΚ τρελάθηκε!

Πριν λίγο χτύπησε το σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού μου. Ο αριθμός που με καλούσε είχε απόκρυψη. Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής βρισκόταν μια νεαρή ανδρική φωνή. Ακολούθησε η παρακάτω συνομιλία:
ΕΓΩ: Παρακαλώ..
ΠΑΣΟΚ: Ναι, γεια σας, σας τηλεφωνούμε από το ΠΑΣΟΚ
ΕΓΩ: Πείτε μου..
ΠΑΣΟΚ: Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να εντείνεται τη δράση σας ενόψει του 2ου γύρου των περιφερειακών εκλογών.. Η συμμετοχή σας είναι απαραίτητη για την ανατροπή στην Κεντρική Μακεδονία. Το ΠΑΣΟΚ με το Μάρκο Μπόλαρη βρίσκονται κοντά στη νίκη. Παρακινείστε και άλλους να προσφέρουν στον αγώνα. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!
ΕΓΩ: (σιωπή)...Παρακαλώ..
Ρε παιδιά εκεί στο ΠΑΣΟΚ, έχω μια απορία: παίρνετε τηλέφωνο στους πάντες, αφού δεν έχει κανένα κόμμα αυτό το τηλέφωνο, και διαβάζετε μήνυμα από το ΠΑΣΟΚ; Θα τηλεφωνήσετε 1 εκατομμύριο ψηφοφόρους, ή όσους προλάβετε; Δεν καταλαβαίνετε ότι μόνο πανικό δείχνετε με τέτοιες κινήσεις; Και για τον Μπουτάρη, συντρόφια, ούτε λέξη; Ο άνθρωπος που σε αντίθεση με τον Μπόλαρη έχει βάσιμες ελπίδες να κερδίσει και να απαλλάξει ολόκληρη συμπρωτεύουσα από τη συντήρηση και τη διεφθαρμένη δεξιά διοίκηση δεν αξίζει ούτε μια αράδα; Ή σας έχει απαγορέψει να τον ρεζιλεύετε με σπασμωδικές κινήσεις; Μάλλον το δεύτερο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου