Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Στρατηγική αιχμή το Διαδίκτυο για το υπουργείο Πολιτισμού

Με όχημα τη νέα πύλη του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, ο Παύλος Γερουλάνος ανακοίνωσε το νέο διαδικτυακό πρόγραμμα που ακούει στο όνομα my-greece.gr, το οποίο αποτελεί τη μετεξέλιξη του Youingreece και της δράσης Συμμαχία για την Ελλάδα. Σε αυτό το νέο εγχείρημα ο χρήστης θα καλείται να ανεβάζει τις αγαπημένες του φωτογραφίες και τα βίντεο του, με σκοπό να αναδείξει ο ίδιος την Ελλάδα που αγαπά, τις ομορφιές της και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν ξεχωριστή. Το εν λόγω υλικό θα συνοδεύεται από ένα μικρό κείμενο 25 λέξεων, μέσα από το οποίο ο χρήστης θα μας περιγράφει τη δική του εμπειρία.
Σε ένα επόμενο στάδιο σκοπός του my-greece.gr είναι να αποτελέσει το φωτογραφικό και αρχειακό πλούτο που θα χρησιμοποιηθεί και ως βάση για την ανάπτυξη των 90 εμπειριών του Visitgreece.gr. Στόχος της ανάπτυξης των 90 εμπειριών είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οπτικού και λεκτικού περιεχομένου που θα αποτελέσει τη βάση για τη νέα τοποθέτηση του ελληνικού τουρισμού και τον επανασχεδιασμό του.
Δείγμα της νέας δουλειάς του υπουργείου στον άξονα τουριστική καμπάνια αποτελεί και το γεγονός ότι πλέον για κάθε αγορά στόχο θα γίνεται ενδελεχή μελέτη και μετά θα ανακοινώνεται η καμπάνια προώθησης.
πηγή:www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου