Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Breathtaking Athens, ένα ωραίο «κλικ» για την Αθήνα

Σε μια χώρα που αδυνατεί συνήθως να αξιοποιήσει το Διαδίκτυο για την τουριστική προβολή της, προσπάθειες σαν το τουριστικό portal της πρωτεύουσας ξεχωρίζουν μάλλον εύκολα. Τα δύσκολα; Η μετάγγιση παρόμοιας έμπνευσης στον ελληνικό τουρισμό συνολικά.
Μια γρήγορη ματιά στα posts του Athensville και ιδού: ένα εξαιρετικό, τεχνικά άρτιο και ελκυστικό βίντεο για την Αθήνα. Έξι χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η πρωτεύουσα εξακολουθεί να είναι όμορφη, με το δικό της, ιδιαίτερο φως. «Αγαπάς να τη μισείς και μισείς να την αγαπάς», λένε πολλές φορές οι κάτοικοί της. Το συγκεκριμένο βίντεο όμως δεν αφήνει χώρο για συγκεχυμένες εντυπώσεις στον υποψήφιο επισκέπτη, είναι μια πρώτης τάξεως πρόσκληση για… τουρισμό.

Το προωθητικό φιλμ του Breathtaking Athens, βραβευμένο ήδη σε διεθνή διαγωνισμό και υποψήφιο σε επικείμενους, είναι μια χαμηλού κόστους παραγωγή πλην όμως γεμάτη δυναμική και γούστο. Εντάσσεται στη φιλοσοφία σχεδιασμού του τουριστικού portal του δήμου Αθηναίων που έχει στόχο να προσελκύσει ολοένα και περισσότερους τουρίστες. Για την ακρίβεια, να μετατρέψει τους online χρήστες που αναζητούν ταξιδιωτικό προορισμό σε επισκέπτες.



«Πάνω από το 60% ή 70% όσων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν σε κάποιο προορισμό σίγουρα κάνουν μια μικρή έρευνα στο Ιντερνετ», λέει στο kathimerini.gr ο Παναγιώτης Αρκουμανέας, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων και επικεφαλής ανάπτυξης του portal. «Δε νοείται να μην υπάρχει μια αξιοπρεπής ιστοσελίδα για τον ξένο επισκέπτη που ενδιαφέρεται να αναζητήσει πληροφορίες και περιεχόμενο», συμπληρώνει, προσθέτοντας ότι στα άμεσα σχέδια «είναι η δημιουργία ορισμένων events όπου ο χρήστης θα μπορεί να κερδίσει κάποια δώρα, να έχει κάποιου είδους feedback το οποίο θα τον κάνει να αισθάνεται ότι το site είναι μια ζωντανή υπηρεσία».

«Και τι γίνεται με τα social media;» τον ρωτάμε. «Πως αντιλαμβάνεστε τη δυναμική τους;». «Δεν είναι δυνατόν», απαντά «να αγνοήσουμε τους περισσότερους από 400 εκατ. χρήστες του facebook ή το ανέβασμα βίντεο στο YouTube» και εξηγεί: «Το να 'ανεβάσει' κάποιος επισκέπτης μια όμορφη, δική του φωτογραφία από την Αθήνα αποτελεί μεγαλύτερο 'πόλο έλξης' συγκριτικά με μια επαγγελματική λήψη, συνηθισμένη στα μάτια των περισσότερων…».


πηγή: kathimerini

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου