Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Αισιόδοξες οι πρόβλέψεις για τις χριστουγεννιάτικες online αγορές

Παρά τις ενδείξεις και τα σχόλια αναλυτών ότι η οικονομική ανάκαμψη από την ύφεση στις ΗΠΑ και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες σταδιακά επιβραδύνεται, οι προβλέψεις για την πορεία των διαδικτυακών αγορών παραμένουν χαρακτηριστικά αισιόδοξες. Χωρίς αμφιβολία, το αβέβαιο κλίμα στην οικονομία δημιουργεί πολύπλοκες προκλήσεις για τους εμπόρους, ενόψει της εορταστικής χριστουγεννιάτικης περιόδου.
Όπως αναλύει η τελευταία έκθεση του eMarketer, η διαχείριση των αποθεμάτων θα παίξει σημαντικό ρόλο στα τελικά έσοδα, καθιστώντας πιο επιτακτική από ποτέ τη στενή συνεργασία των εμπόρων λιανικής με τους συνεργάτες τους στην προμήθεια προϊόντων, ώστε να αντιμετωπίσουν τα διαφορετικά σενάρια που μπορεί να διαμορφωθούν από την πλευρά της ζήτησης.
Κύριο χαρακτηριστικό της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναμένεται και φέτος, όπως εξάλλου και τις δύο προηγούμενες χρονιές, η αναζήτηση ευκαιριών σε επίπεδο τιμών. Οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν το Διαδίκτυο για να βρουν εκπτωτικά κουπόνια, να συγκρίνουν τιμές στις διάφορες εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης, αλλά και να κάνουν την έρευνα για την ποιότητα των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν.
Γνωρίζοντας ότι πολλές από τις μεγαλύτερες αγοραστικές ευκαιρίες προωθούνται αποκλειστικά στο Διαδίκτυο, οι καταναλωτές θα τις αναζητήσουν από το σπίτι αντί να ξεκινήσουν από νωρίς τις εορταστικές τους αγορές. Μάλιστα, ο eMarketer δεν αποκλείει φέτος να γίνει συνηθισμένη η εικόνα του καταναλωτή που συγκρίνει τιμές με τη βοήθεια του κινητού του μπροστά από τις βιτρίνες των καταστημάτων.
Ωστόσο, επισημαίνει ο eMarketer, υπάρχουν πολλά ακόμη προπαρασκευαστικά βήματα που πρέπει να κάνουν οι έμποροι με παρουσία στο Διαδίκτυο, ώστε να είναι έτοιμοι για την χριστουγεννιάτικη περίοδο. Για παράδειγμα, θα πρέπει να είναι ενήμεροι για τις αλλαγές στις οποίες προχωρούν οι μηχανές αναζήτησης και να ερευνήσουν τους καλύτερους τρόπους να επωφεληθούν από αυτές. Ενώ, σε επίπεδο ενημέρωσης, μπορούν να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους στο email marketing αναλύοντας την καταναλωτική συμπεριφορά προηγούμενων εορταστικών περιόδων.
Πηγή: eMarketer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου