Υπολογίζεται ότι τα νέα αυτά «ιπτάμενα» λεωφορεία θα μειώσουν κατά 20 – 30% το κυκλοφοριακό πρόβλημα της κινεζικής πρωτεύουσας, ενώ διαθέτουν όμως άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα.
Συγκεκριμένα, η μέση ταχύτητά τους θα είναι μεγαλύτερη από τα συμβατικά λεωφορεία και θα φθάνει τα 60-80 χιλιόμετρα την ώρα. Ακόμα, θα υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού των δρομολογίων με μεγάλη χρονική ακρίβεια, ενώ θα είναι και φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς θα λειτουργούν με ηλιακή ενέργεια και ηλεκτρικό ρεύμα, και δε θα εκπέμπουν ρύπους.
Παράλληλα, το κόστος κατασκευής τους είναι χαμηλό, καθώς για κάθε χιλιόμετρο του νέου λεωφορειόδρομου, απαιτούνται περίπου 7,5 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή σχεδόν το ένα δέκατο του κόστους για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου υπόγειου σιδηροδρόμου (75 – 120 εκατομμύρια δολάρια).
Και η κατασκευή τους όμως γίνεται πολύ γρήγορα. Σαράντα χιλιόμετρα δρόμου για τα «3D Express Coach» μπορούν να κατασκευασθούν μέσα σε ένα χρόνο, ενώ, στην περίπτωση του υπόγειου σιδηροδρόμου, για την αντίστοιχη απόσταση απαιτούνται 3 χρόνια.
Την κατασκευή των νέων λεωφορείων έχει αναλάβει η κινεζική εταιρεία «China South Locomotive & Rolling Stock». Σύμφωνα με την τοπική αρχή της περιφέρειας Mentougou του Πεκίνου, τα έργα για την κατασκευή του νέου συστήματος μεταφοράς θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2010.
πηγή:TVXS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου