Μια νέα μελέτη του eMarketer προβλέπει ότι τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook θα φτάσουν το 2010 τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τα 665 εκατομμύρια της περασμένης χρονιάς. Το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει το λεγόμενο εμπόριο εικονικού χρήματος του Facebook, που ούτως ή άλλως όμως αποτελεί προς το παρόν ένα μικρό μόνο μέρος του συνόλου των εσόδων της εταιρείας.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία διαφημίσεων είναι η πλατφόρμα direct-marketing του Facebook, που εγκαινίασε το 2007. Όπως και στην περίπτωση της Google, η πλειοψηφία των διαφημιζομένων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα είναι τοπικές επιχειρήσεις που επενδύουν εκεί τα χρήματα που κάποτε έδιναν σε έντυπους οδηγούς επιχειρήσεων.
Την ώρα πάντως που το Facebook αυξάνει κατακόρυφα τα διαφημιστικά του έσοδα, το άλλο μεγάλο κοινωνικό δίκτυο, το MySpace, μόλις και μετά βίας μπορεί να συγκρατήσει τα έσοδα από τις διαφημίσεις. Η υπηρεσία, ιδιοκτησίας της News Corporation, προβλέπεται να σημειώσει έσοδα 347 εκατομμυρίων δολαρίων για το 2010, μειωμένα κατά 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την ίδια μελέτη, ενώ για το 2011 η κατάσταση αναμένεται να επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο και να κυμανθεί στα 300 εκατομμύρια δολάρια.
πηγή:www.kathimerini.gr με πληροφορίες eMarketer.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου