Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Αυξάνεται η διαφημιστική δαπάνη στα social games

Για τις περισσότερες εταιρείες που έχουν κυκλοφορήσει κάποιο από τα λεγόμενα social games, όπως το Farmville, η βασική πηγή εσόδων δεν είναι η διαφήμιση, αλλά η πώληση ψηφιακών αγαθών στους χρήστες. Το σκηνικό αλλάζει ωστόσο, καθώς εταιρείες όπως η Zynga και η Playdom συνειδητοποιούν ότι τα παιχνίδια τους είναι διαφημιστικοί προορισμού για διαφημιστικές εταιρείες και επιχειρήσεις που θέλουν να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών.

Μελέτη του eMarketer υπολογίζει ότι οι επιχειρήσεις στις ΗΠΑ θα ξοδέψουν περίπου 220 εκατομμύρια δολάρια για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους σε social games και άλλες εφαρμογές κοινωνικού περιεχομένου, ενώ το 2011 το ποσό θα φτάσει τα 293 εκατομμύρια. Τα στοιχεία αυτά δεν περιλαμβάνουν τα ποσά που θα δοθούν για διαφημίσεις σε εφαρμογές κινητών τηλεφώνων.
Αναλυτές επισημαίνουν ότι αυτές οι προβλέψεις μπορεί τελικά να αποδειχτούν συντηρητικές, καθώς η αγορά αυξάνει σε μέγεθος. Σύμφωνα με την Next Up Research, σχεδόν 80% των εσόδων της Zynga προέρχονται από την πώληση ψηφιακών αγαθών. Ακόμη κι έτσι, το τεράστιο κοινό των παιχνιδιών της εταιρείας, όπως το Farmville, προσελκύουν το ενδιαφέρον των διαφημιστών.
Για τις εταιρείες αυτής της αγοράς, η διαφήμιση μπορεί να αναδειχθεί σε σημαντικό στοιχείο του επιχειρηματικού μοντέλου, σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθύνοντα συμβούλου της Zynga, Μα΄ρκ Πίνκους. Ωστόσο, πρόσθεσε, οι τρόποι διαφήμισης μέσα στα social games θα πρέπει να είναι ριζικά διαφορετικοί από τις παραδοσιακές μεθόδους ώστε να κινήσουν το ενδιαφέρον του χρήστη που εκείνη την ώρα είναι προσηλωμένος στο παιχνίδι του.
πηγή:www.kathimerini.gr με πληροφορίες eMarketer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου